فعال سازی گیفت کارت استیم

فعال سازی گیفت کارت استیم

گیفت کارت های استیم یکی از بهترین روش های خرید آنلاین بازی و سرگرمی است. برای فعال سازی گیفت کارت استیم خود باید مراحلی را بگذرانید. در این مقاله با آموزش فعالسازی گیفت کارت استیم، همه چیز راجبه استفاده از گیفت کارت در خدمت شما هستیم.

ساخت اکانت استیم و نحوه استفاده از گیفت کارت Steam

در صورتی که شما اکانت استیم ندارید باید نرم افزار استیم Steam را نصب کنید. بعد از دانلود و در اختیار داشتن نرم افزار استیم نسبت به نصب و راه اندازی آن اقدام کنید. پس از نصب، نرم افزار استیم را باز کنید و گزینه create new account انتخاب نمایید و یک اکانت استیم بسازید.

نصب برنامه استیم

وارد Steam شوید و همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، از منوی کشویی “مشاهده کیف پول من” یا “View my wallet” را انتخاب کنید.

نصب نرم افزار استیم

بعد از اینکه به صفحه Wallet منتقل شدید، “Redeem a Steam Gift Card or Wallet Code” را انتخاب کنید.

نصب نرم افزار استیم

سپس گیفت کارت خود را کپی کرده و در قسمت Steam Wallet Code وارد کنید، سپس روی “ادامه” کلیک کنید.

نصب نرم افزار استیم

برای خرید انواع گیفت کارت های استیم میتوانید به خرید گیفت کارت استیم مراجعه کنید.

آموزش فعال سازی گیفت کارت استیم

آموزش فعالسازی گیفت کارت استیم را با توجه به این که شما حساب کاربری خود را ایجاد کرده اید، ادامه می دهیم. پس وارد استیم شده و  بر روی گزینه login کلید کنید و یوزرنیم و پسورد خود را وارد کنید.

فعال سازی گیفت کارت استیم

بعد از ورود بر روی نام کاربری خود کلیک کرده و گزینه Account Details را انتخاب کنید. در صفحه پروفایل خود میتوانید بخش های مختلف اکانت خود را ببینید و در صورت نیاز تغییرات دلخواه خود را انجام داده و آن را ذخیره نمایید.

مراحل فعال سازی گیفت کارت استیم

در مرحله بعد عبارت Add funds to your steam wallet را انتخاب نمایید و در صفحه باز شده روی گزینه Redeem a Steam Gift Card or Wallet Code کلیک کنید.

مراحل فعال سازی گیفت کارت استیم

در مرحله بعد باید بر روی گزینه “REDEEM A STEAM WALLET CODE” کلیک کنید.

مراحل فعال سازی گیفت کارت استیم

آخرین مرحله Redeem کردن گیفت کارت Steam خریداری شده، میباشد. کد گیفت کارت استیم خود را وارد کرده و بر روی گزینه ادامه یا continue کلیک کنید. بعد از وارد کردن کد اکانت شما شارژ میشود.

نصب نرم افزار استیم

نکته های مهم در هنگام شارژ گیفت کارت steam

  • اگر شما برای اولین بار است که وارد اکانت استیم خود می شوید و برای بار اول است که میخواهید گیفت کارت استیم خود را شارژ کنید. باید بدانید با هر آی پی کشوری وارد اکانت خود شوید و گیفت کارت اون کشور را شارژ کنید. ریجن شما تغییر خواهد کرد در غیر این صورت یا گیفت کارت عمل نخواهد کرد و یا بر روی ریجنی که هستید برای شما شارژ خواهد شد.
  • پس دقت کنید مقابل کلمه Country باید United state باشد. اگر غیر از این باشد باید کشور خود را به United States تغییر دهید. برای تغییر کشور روی گزینه Update Store Country کلیک کنید و کشور United States را انتخاب نمایید.
  • در صورتی که با آی پی کشور دیگری هستید، میتوانید از اکانت خود خارج شوید. آن را تغییر داده و دوباره وارد اکانت شوید تا ریجن بر روی کشور موردنظر شما تغییر کند. توجه داشته باشید در صورتی که گیفت کارت با آی پی ایران در استیم فعال شود. با توجه به تحریم ها، گیفت کارت غیر فعال خواهد شد. به این ترتیب هیچ گونه گارانتی و ضمانتی از سمت مجموعه و حتی خود استیم نخواهد داشت. برای فعالسازی گیفت کارت هر ریجن میبایست از آی پی همان ریجن استفاده شود برای ریجن آرژانتین باید برای اولین بار از آی پی آرژانتین استفاده نمایید و برای فعالسازی گیفت کارت میبایست آی پی شما آرژانتین باشد. در صورتی که آی پی کشور مورد نظر خود را ندارید، میتوانید با تیم پشتیبانی گیفت کارت گو در ارتباط بوده تا با پرداخت هزینه ای اندک با سرور های مجازی کشور مورد نظر شما، ریجن اکانت شما نیز تغییر کند.
  • در آخر باز تاکید میکنیم که گیفت کارت هر کشور باید با آی پی همان کشور در استیم فعال شود و ریجن اکانت شما نیز باید مطابق با همان ریجن گیفت کارتی باشد که خرید کرده اید.

برای فعالسازی سی دی کی بازی های استیم شما میبایست وارد اکانت استیم خود شوید. در بخش بالا نشانه گر ماوس خود را روی گزینه Games قرار دهید. از زیر منو های آن Active a Product Steam را کلیک نمایید. در بخش باز شده کد سی دی کی بازی استیم مورد نظر خود را با وی پی إن در اکانت خود ردم نمایید. قوانین ردم کردن سی دی کی نیز همانند گیفت کارت که در بالا توضیح داده شد، میباشد.