?
آموزش و نحوه خرید از سایت

کد اورجینال بازی Bring To Light ایکس باکس

۱,۲۸۳,۰۰۰ تومان

کد اورجینال چیست
تحویل اکسپرس
گارانتی مادام
پشتیبانی آنلاین
بهترین قیمت کشور
بازی با ریجن مورد نظر شما
ضمانت اصلی و اورجینال بودن لایسنس

بازی Bring to Light یک بازی ترسناک بوده که در سبک ماجراجویی و ترسناک توسعه داده شده است. این بازی توسط استودیو Red Meat Games برای پلتفرمهای مختلف منتشر شده و به صورت دید اول شخص خواهد بود. کد اورجینال بازی Bring To Light ایکس باکس امکانات و آیتم‌های ویژه‌ای را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

کلیات بازی Bring to Light ایکس باکس

در بازی Bring to Light، شما در نقش یک شخصیت جوان به نام آندره قرار می‌گیرید. او در حال فرار از دست موجودات ترسناکی است که در تونل‌های زیرزمینی نیویورک برای پیشرفت طرح‌های شیطانی خود قرار دارند. بازیکن باید با حل معماها و پیدا کردن راه حل‌هایی برای فرار از این موجودات، به پایان بازی برسد و قهرمان هر بخش شود. در طول بازی با حوادث عجیب و مرموزتری رو به رو خواهید شد که بسیار ترسناک هستند.

این بازی دارای گرافیک عالی و افکت‌های ترسناکی است که شما را شگفت زده می کند. همچنین، صداگذاری بازی نیز بسیار حرفه‌ای انجام شده است و با ایجاد صداهای ترسناک، بیشتر از بازیکن را در این دنیای ترسناک جذب خود می‌کند. در بازی Bring to Light، بازیکن باید به یاد داشته باشد که انتخاب‌هایی که انجام می‌دهد، می‌تواند در پایان بازی تاثیر گذار باشد و به انتهای بازی با خاتمه‌های مختلف بدهد. به همین دلیل، این بازی برای کسانی که علاقه‌مند به ژانر ترسناک هستند، جذاب و جالب است.

به طور کلی، بازی Bring to Light یک بازی ترسناک و ماجراجویی جذاب است که با گرافیک و صداگذاری عالی‌اش، برای شما تجربه‌ی بی نظیری را فراهم می‌کند. پس با خرید کد اورجینال بازی Bring To Light از گیفت کارت گو این امکان را در اختیار خود قرار دهید و از آن لذت ببرید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کد اورجینال بازی Bring To Light ایکس باکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *