?
آموزش و نحوه خرید از سایت

کد اورجینال بازی Biped ایکس باکس

۴۶۰,۰۰۰ تومان

کد اورجینال چیست
تحویل اکسپرس
گارانتی مادام
پشتیبانی آنلاین
بهترین قیمت کشور
بازی با ریجن مورد نظر شما
ضمانت اصلی و اورجینال بودن لایسنس

بازی Biped ایکس باکس یکی از بازی‌های پرطرف‌دار است که در گذشته امکان استفاده از آن بر روی کنسول ایکس باکس وان وجود داشت. این بازی متعلق به شرکت متا است و در زمره آثار ماجراجویانه و اکشن قرار می‌گیرد. کد اورجینال بازی Biped ایکس باکس در همین صفحه در دسترس است تا بازی را بدون محدودیت در اختیار داشته باشید. امکان استفاده از بازی Biped بر روی کنسول‌های پلی استیشن نیز وجود دارد. به طوری که پس از انتشار آن شاهد استقبال گسترده از این بازی در بین گیمرها بوده‌ایم. برای همین در صورت علاقه به بازی‌های ایکس باکس می‌توانید لذت تجربه لحظاتی متفاوت با این گیم را داشته باشید.

کلیات بازی Biped ایکس باکس

در این بازی باید به عنوان یک گیمر کنترل یک ربات را در دست بگیرید و به همراه دوست خود از موانع پیش رو عبور کنید. در طول بازی خطرات متعددی شما را تهدید خواهد کرد. برای غلبه بر این خطرات باید به اسرار متعددی پی برده و از ماشین آلات مجهز استفاده کنید، تا در نهایت در برابر این چالش‌ها سر بلند به راه خود ادامه دهید. نکته جالب این است که بازی Biped ادامه دار بوده و می‌تواند برای ساعت‌ها گیمرها را سرگرم کند. همچنین می‌تواند امکان برخورداری از محیطی کاملا متفاوت با کشف اسرار متعدد در جنگل‌ها، دره‌ها و کوه‌های یخی یا سایر چشم اندازهای خارق العاده را فراهم نماید.

کد اورجینال بازی Biped ایکس باکس
لازم به ذکر است توسعه و عرضه این بازی توسط دو شرکت متا و نکست بوده است که هر یک بخشی از این کار را بر عهده گرفته‌اند. بازی Biped ایکس باکس در سال 1399 و ماه سپتامبر سال 2020 میلادی برای استفاده بر روی کنسول ایکس باکس وان منتشر شد و در ادامه با توسعه و تکمیل بازی شاهد عرضه آن برای استفاده با سایر پلتفرم‌ها مانند سیستم عامل ویندوز یا پلی اتیشن 4 و نینتندو سوئیچ Nintendo switch بوده‌ایم. نکته مهم دیگر در رضایت 93 درصدی گیمرها در یکی از پلتفرم‌ها از این بازی بوده است که در جای خود بسیار مهم ارزیابی می‌شود.
به خاطر داشته باشید که تعداد پلیرها در بازی biped دو نفر است و در سطوح مختلف مانند سطح جنگل، سطح بیابان، سطوح برفی و آبی امکان استفاده از آن وجود دارد. با خرید کد اورجینال بازی Biped بدون محدودیت از بازی لذت ببرید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کد اورجینال بازی Biped ایکس باکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *