?
آموزش و نحوه خرید از سایت

کد اورجینال بازی A Pretty Odd Bunny ایکس باکس

۳۱۹,۰۰۰ تومان

کد اورجینال چیست
تحویل اکسپرس
گارانتی مادام
پشتیبانی آنلاین
بهترین قیمت کشور
بازی با ریجن مورد نظر شما
ضمانت اصلی و اورجینال بودن لایسنس

کد اورجینال بازی A Pretty Odd Bunny ایکس باکس را اگر به بازی‌های در سبک سکوبازی و مستقل علاقه دارید، یک پیشنهاد عالی است. چرا که با استفاده از این کد و دریافت مستقیم بازی شما بدون محدودیت و با دسترسی‌های بیشتر می‌توانید بازی خود را تجربه کنید.

کلیات بازی A Pretty Odd Bunny

این عنوان هیجان‌انگیز یک خرگوش را نشان می‌دهد که مایل است خوک بخورد. شما در نقش کاراکتر اصلی یعنی خرگوش چشم قرمز بازی خواهید کرد. شما باید تمام سعی خود را به کار بگیرید و به این خرگوش کمک کنید تا در مسیرهای خود به خوک برسد. البته باید دقت داشته باشید که خرگوش‌های دیگر نباید شما را ببینند و از نیت شما اطلاع پیدا کنند.

کد اورجینال بازی A Pretty Odd Bunny ایکس باکس

به کاوش بپردازید و مسیر درست که خرگوش‌های دیگر نتوانند شما را ببینند را انتخاب کنید. چرا که اگر خرگوش‌های دیگر متوجه هدف شما شوند، سعی می‌کنند جلو شما را بگیرند و مانع شما شوند. محیط بازی رنگارنگ و پر از گرافیک‌های زیبا و انیمیشن‌های روان است. پس در این محیط رنگی قدم بزنید، بدوید و خود را به هدف نزدیک کنید. البته توجه داشته باشید خطرهای این محیط بسیار است که نباید از آنها غافل شد.

سکه‌های موجود در بازی را جمع آوری کنید و چالش‌های اضافی را پشت سر بگذارید. با خرید کد اورجینال بازی A Pretty Odd Bunny ایکس باکس هیجانات موجود در این بازی را به خود هدیه دهید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کد اورجینال بازی A Pretty Odd Bunny ایکس باکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *