?
آموزش و نحوه خرید از سایت

کد اورجینال بازی Far Cry 3 Blood Dragon ایکس باکس

کد اورجینال چیست
تحویل اکسپرس
گارانتی مادام
پشتیبانی آنلاین
بهترین قیمت کشور
بازی با ریجن مورد نظر شما
ضمانت اصلی و اورجینال بودن لایسنس

اگر شما هم مثل بسیاری از گیمران از طرف‌داران سری بازی‌های فاکرای هستید، با خرید کد اورجینال بازی Far Cry 3 Blood Dragon ایکس باکس یک لذت باورنکردنی را به خود هدیه دهید. با ورود Far Cry 3 در سال 2012 دنیای بازی‌ها دچار تحولات اساسی شد. یک بازی با یک داستان دوست داشتنی همراه با ماموریت های حرفه ای که توانست به سرعت به محبوبیت بسیار برسد. حال بازی Far Cry: Blood Dragon که یک بازی شوتر اول شخص است، پای به این عرصه نهاده است.

داستان بازی Far Cry 3 Blood Dragon

داستان این بازی یک نقطه قوت برای آن محسوب می‌شود. چرا که گیمر را تا حد بسیاری سرگرم کرده و او را راضی نگه می‌دارد. داستان در این نسخه روایت طنز گونه را به خود گرفته و از پیچیدگی آن کاسته شده است. همه چیز از یک جزیره آغاز می شود. شما در نقش یک سرباز آمریکایی با توانایی‌های حرفه‌ای هستید. پس به عنوان کاراکتر اصلی باید با تجهیزات مدرن به جنگ با دشمنان بروید. شما باید دنیایی را که از جنگ هسته‌ای آسیب دیده است را نجات دهید.  از دیگر نقاط قوت بازی شخصیت پردازی و برخورداری از کاراکترهای تاثیرگذار است. محیط بازی نیز وسیع بوده و امکان گشت و گذار در آن به راحتی امکان پذیر خواهد بود.

کد اورجینال بازی Far Cry 3 Blood Dragon ایکس باکس

گیم پلی در بازی Far Cry 3 Blood Dragon

این نسخه از بازی نسبت به نسخه‌های قبلی Far Cry 3 Blood Dragon اکشن‌تر شده و لذتی هیجان‌انگیز را برای شما به ارمغان می‌آورد. جلوه های گرافیکی زیبا، طراحی هنری و بی نقص، موسیقی متن خاطره انگیز، امکان سوار شدن بر وسایل نقلیه همگی از قابلیت‌های موجود در این بازی است.

قابلیت‌های عجیب‌ و غریبی بسیاری در اختیار شماست. به طور مثال با سرعت بالا بدویید و هر زمان که بخواهید نفس خود را نگه دارید. در Blood Dragon همه امکانات و ویژگی‌های Far Cry 3 دیده می‌شود که در انتها بازیکن را به یک فینال به یاد ماندنی دعوت می‌کند. Blood Dragon یک نسخه جداگانه از Far Cry 3 است که نیازی به بازی اصلی نیست. با دریافت کد اورجینال بازی Far Cry 3 Blood Dragon برای ایکس باکس می‌توان بدون محدودیت از این بازی لذت برد.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کد اورجینال بازی Far Cry 3 Blood Dragon ایکس باکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *