?
آموزش و نحوه خرید از سایت

کد اورجینال بازی Deathloop ایکس باکس

کد اورجینال چیست
تحویل اکسپرس
گارانتی مادام
پشتیبانی آنلاین
بهترین قیمت کشور
بازی با ریجن مورد نظر شما
ضمانت اصلی و اورجینال بودن لایسنس

کد اورجینال بازی Deathloop ایکس باکس را اگر می‌خواهید وارد یک دنیای شگفت انگیز با محوریت لوپ زمانی شوید، باید از همین‌جا خریداری کرده و در اختیار داشته باشید. نکته اصلی در این عنوان یک چرخه تکراری بی پایان است که براساس ماموریت محول شده به پایان می‌رسد.

بازی Deathloop ایکس باکس

شما وارد سال 1960 می‌شوید و نقش یک قاتل حرفه‌ای را ایفا می‌کنید. نام شما به عنوان کاراکتر اصلی Colt خواهد بود که باید 8 فرد مختلف را در سراسر شهر پیدا کرده و به قتل برسانید. یک شهر در جزیره Blackreef که دچار لوپ زمانی شده است. یعنی بعد از پایان روز دوباره همه چیز تکرار شده و به حالت اول بازمی‌گردد. پس در این بازی عالی قبل از آنکه روز به پایان برسد باید هدف خود را انجام دهید و از شر لوپ زمانی خلاص شوید.

کد اورجینال بازی Deathloop ایکس باکس

گیم پلی در بازی Deathloop

تنوع بالای سلاح ها و قابلیت‌های ویژه‌ای که دارند، اولین ویژگی در این بازی است. شما 10 مدل سلاح مختلف را در دسترس دارید. هر سلاح گرم و سرد امکانات خاصی خواهد داشت و شما را در رسیدن به هدف یاری می‌کند. از طرف دیگر گیم پلی کلاسیک، در سبک شوتر اول شخص، یک حالت اکشن و سرگرم کننده را پدید آورده که موجب رضایت گیمران شده است. گرافیک جذاب، هنری‌ و مدرن، انیمیشن‌های واقع‌گرایانه، نسخه امروزی و بهینه شده از امکانات مهم دیگر در گیم پلی بازی است.

کد اورجینال بازی Deathloop برای ایکس باکس را خریداری کرده و از این عنوان لذت ببرید. شما با این کد بازی را به صورت اورجینال و با دسترسی به تمام آیتم ها در اختیار خواهید داشت. هیچ محدودیتی را شاهد نخواهید بود و تنها سراسر لذت از آن شما خواهد شد. البته شما می توانید سی دی کی بازی را نیز خریداری کنید که برای این کار تنها کافی اینجا کلیک کنید.

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کد اورجینال بازی Deathloop ایکس باکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *