?
آموزش و نحوه خرید از سایت

سی دی کی بازی The Outlast Trials

تحویل اکسپرس
گارانتی مادام
پشتیبانی آنلاین
بهترین قیمت کشور
بازی با ریجن مورد نظر شما
ضمانت اصلی و اورجینال بودن لایسنس

با منتشر شدن تریلری از بازی The Outlast Trials توسط استودیو Red Barrels توجه افراد به سمت یک بازی هیجان انگیز و ترسناک بیشتر شد. موضوع جالب این است که همه ما  با یک بازی کو-آپ روبرو خواهیم شد و می‌توانیم حداکثر با سه نفر دیگر آن را تجربه کنیم. با خرید سی دی کی بازی The Outlast Trials از همین صفحه امکانات و قابلیت‌های بیشتر بازی را در اختیار داشته و از آن لذت ببرید.

سی دی کی بازی The Outlast Trials

بازی The Outlast Trials

بعد از محبوبیت و استقبال ویژه از بازی Outlast II در سال 2017، تیم سازنده و توسعه دهنده Red Barrels تصمیم به ساخت یک بازی حرفه‌ای و ترسناک گرفتند. بازی The Outlast Trials اولین بازی ویدئویی ترسناک و روانشناختی اول شخص در سبک بقا است و به عنوان سومین قسمت از سری Outlast شناخته می‌شود.  این بازی نسبت به سایر نسخه‌های خود تغییرات بسیاری کرده و کاملا متفاوت از نسخه‌های قبلی است. ولی تمام جریانات و اتفاقات اصلی بازی در دنیای کلی در همه نسخه‌ها اتفاق می‌افتد.

بازی Outlast Trial در دوران جنگ سرد اتفاق می‌افتد. بازیکن کنترل فردی را که توسط شرکت مرموز Murkoff دزدیده شده است را برای انجام آزمایش‌های مختلف برعهده دارد. کاراکتر اصلی بازی در مرکز مخفی مارکوف زندانی می‌شود و تحت فشارهای جسمی و روحی قرار می‌گیرد. برای زنده ماندن باید با چالش‌های مختلفی روبرو شود. این عنوان برای رایانه‌های شخصی از طریق Steam و Epic Games در دسترس است.

سی دی کی بازی The Outlast Trials

خرید سی دی کی بازی The Outlast Trials

با خرید سی دی کی بازی‌های ویدئویی امکانات و قابلیت‌های بیشتری در بازی در اختیار شما قرار می‌گیرد که موفقیت شما را در بازی تضمین می‌کند. با خرید سی دی کی بازی The Outlast Trials نیز به همه آیتم‌ها و امکانات موجود در بازی بدون هیچ محدودیتی دسترسی خواهید داشت. بازیکن در این بازی چالش‌های زیادی را پشت سر می‌گذارد، استقامت شما آزمایش می‌شود تا در نهایت با همکاری بتوانید از این بازی جان سالم به در ببرید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سی دی کی بازی The Outlast Trials”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *