?
آموزش و نحوه خرید از سایت

کد اورجینال بازی Dead Island 2 ایکس باکس

کد اورجینال چیست

خرید کد اورجینال بازی Dead Island 2 ایکس باکس

  • تحویل: 15 الی 30 دقیقه
  • ریجن: گلوبال
  • پلتفرم: ایکس باکس وان – ایکس باکس سری ایکس و اس
تحویل اکسپرس
گارانتی مادام
پشتیبانی آنلاین
بهترین قیمت کشور
بازی با ریجن مورد نظر شما
ضمانت اصلی و اورجینال بودن لایسنس

خرید کد اورجینال بازی Dead Island 2 ایکس باکس از سایت گیفت کارت گو به راحتی امکان‌پذیر است. البته برای خرید سی دی کی بازی نیز می توانید بر روی اینجا کلیک کنید. اکشن بیش از حد، نبرد‌های بی‌رحمانه و خشونت زیاد در این بازی وعده داده شده است. بعد از گذشت ۱۰ سال که از عرضه نخستین نسخه آن توسط استدیو Techland می گذرد. نسخه جدید بازی رونمایی شده است. یک بازی محبوب زامبی‌کشی را تجربه کنید.

بازی Dead Island 2

این عنوان دارای شش شخصیت یا کاراکتر قابل بازی جذاب و منحصر به فرد از جمله Jacob است. شخصیت جیکوب یکی از 6 کاراکتر موجود در بازی خواهد بود که دارای رفتار و دیالوگ خاصی است. البته هر 6 کاراکتر ویژگی‌های رفتاری و دیالوگ‌های منحصربه‌فرد دارند.

روایت بازی در لس آنجلس و با توجه به نسخه زامبی‌سواری پسا آخرالزمانی آن، اتفاق می‌افتد. شهر کاملا در قرنطینه است. ارتش نیز از آن به طور کلی شهر را ترک کرده است. تنها شما و تعدادی از بازماندگان در بازی حضور دارید. لحن بازی کاملا با خشونت همراه خواهد بود به طوری که گویا سازندگان قصد داشته‌اند با نوع خاصی از خشونت در بازی، به فیلم‌های کلاسیکِ ترسناکِ هالیوودی آن را نزدیک کنند.
کد اورجینال بازی Dead Island 2 ایکس باکس و سی دی کی بازی Dead Island 2 برای پی سی در سایت موجود است. برای اطلاعات بیشتر از بازی وارد صفحه سی دی کی بازی شوید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کد اورجینال بازی Dead Island 2 ایکس باکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *