?
آموزش و نحوه خرید از سایت

سی دی کی بازی FIFA 21

سی دی کی بازی FIFA 21 – آخرین نسخه از مجموع بازی های FIFA، فیفا 21 است. روند بازی در این نسخه به طور کل بهبود یافته است، پاس دادن و دریبل کردن به طور شگفت انگیزی بهتر شده اند. از نظر گیم پلی، فیفا 21 یکی از بهترین بازی ها از زمان FIFA 17 است که در 10 سال گذشته قوی ترین گیم پلی را نسبت به هر نسخه منتشر شده در این سری داشته است. همه چیز در FIFA 21 از ورزشگاه تا لباس را می توان سفارش سازی نمود. جذاب ترین بخش بازی کردن به عنوان یک شخصیت فوتبالیست می باشد. همین حالا با دوست خود یک فیفا 21 راه اندازی کنید و از بازی لذت ببرید. 

 

تحویل اکسپرس
گارانتی مادام
پشتیبانی آنلاین
بهترین قیمت کشور
بازی با ریجن مورد نظر شما
ضمانت اصلی و اورجینال بودن لایسنس

فیفا یکی از قدیمی ترین بازی های شبیه سازی فوتبال می باشد که دارای چندین نسخه است. اخیرا جدیدترین نسخه از بازی FIFA 21 ( فیفا 21 ) وارد بازار شده که در بدو ورود توانست به محبوبیت بسیاری دست یابد. همه چیز در این بازی که دنیایی از فوتبال را به تصویر می کشد، قابل سفارش سازی است و تا حد بسیاری شباهت های کاملی با دنیای واقعی دارد. سی دی کی بازی FIFA 21 را نیز می توانید در سایت به راحتی خریداری و استفاده کنید.

دنیای فوتبال در بازی FIFA 21

یکی از ویژگی های مهم در بازی های فوتبال، یکنواخت نبودن روند بازی و هیجان لحظه ای در بازی است. دقیقا مانند پخش زنده یک مسابقه فوتبال که تمام لحظه های هیجانی و حوادث غیر منتظره ای را پدیدار می کند. پس به جرأت می توان گفت: یک بازی هیجان انگیز فوتبال برای تمام علاقه مندان FIFA 21 می باشد که به صورت کامل دنیای فوتبال را شبیه سازی کرده است.

سی دی کی بازی FIFA 21

به نظر می رسد که EA به وعده های خود عمل کرده است و شاهد یک گیم پلی بی نقص و عالی در این سری از بازی هستیم. چرا که گیم پلی بازی به صورت کاملا جذاب و با کیفیت طراحی شده و تمام انتظارات کاربران تا حد زیادی رفع کرده است. همین حالا، تیم مورد علاقه خود را از هر لحاظ از جمله لباس و رفتار هواداران به طور کل سفارشی کنید و یک تیم حرفه ای و آن گونه که دوست دارید، بسازید. سپس وارد مسابقات شوید و مانند دنیای واقعی از مسابقات لذت ببرید.

حضور یوونتوس در فیفا 21

صحبت از نبودن یوونتوس در فیفا 21 نگرانی هایی را برای علاقه مندان به این تیم به وجود آورد. چرا گفته شده به طور رسمی یوونتوس در FIFA 21 حضور ندارد. اما این مورد فقط در ظاهر است. کیت های عمومی، تاج، بازیکنان دنیای واقعی مانند کریستیانو رونالدو و پل دیبالا، هنوز در این لیست قرار دارند. 

بازی فیفا21 

گیم پلی فیفا 21

ورزشگاه مورد علاقه خود را انتخاب کنید یا آن را به صورت کامل شخصی سازی نمایید. حتی سرود، شعار و … را آن گونه که خود مایل هستید، تغییر دهید. نکته جالب و هیجان انگیز این است که به راحتی می توان یک استادیوم برای خود ایجاد کرد. از چمن گرفته تا سقف آن را ایجاد کنید و یک استادیوم برای خود داشته باشید. نوع جشن بعد از گل را نیز خود شما می توانید انتخاب کنید. خلاصه همه چیز در فیفا 21 در اختیار شماست.

به طور کامل آواتار های را شخصی سازی می توان کرد. لباس های واقعی، لباس های باشگاه ها و … همه آنقدر واقعی و شبیه هستند که گویا به یک مسابقه فوتبال دعوت شده ایم. جذاب ترین بخش فوتبال فیفا 21 این است که می توان به عنوان یک بازیکن واقعی بازی کرد. به راحتی بازی فوتبال منیجر را شبیه سازی کنید و هر زمان که مایل بودید وارد مسابقه شده و نتیجه را تغییر دهید. حتی شما می توانید تنها در پنالتی و ضربات آزاد شرکت کنید. بازی هیجان انگیز fifa 21 پیشنهاد ما برای داشتن یک تجربه شیرین و لذت بخش در بازی فوتبال و در نقش فوتبالیست های جهانی است.

بازی FIFA 21

خرید سی دی کی بازی FIFA 21

سی دی کی بازی فیفا 21 توسط مجموعه گیمینگ گیفت کارت گو، در اختیار تمام فوتبال دوستان قرار داده شده است. خرید سی دی کی بازی fifa 21 به ساده ترین شکل ممکن، امکانپذیر است. شما تنها باید مراحل پرداخت را انجام دهید تا کد اورجینال بازی در اختیار شما قرار بگیرد. بعد از دریافت سی دی کی وارد اکانت خود شوید و از یک فوتبال حرفه ای لذت ببرید.

زمان تحویل کد اورجینال بازی فیفا21

بعد از آن که شما سفارش خود را ثبت کنید، چنانچه در روز های کاری مجموعه باشد، بین 10 الی 30 دقیقه شما کد اورجینال بازی فیفا 21 را دریافت خواهید کرد. در صورتی که سفارش شما در تعطیلات باشد زمان تحویل به علت حجم کاری، بالاتر خواهد رفت و اصولا بین 1 الی 3 ساعت، سی دی کی بازی تقدیم می شود.

بازی فیفا21 

خرید سی دی کی یا خرید مستقیم بازی فیفا21

کاربران از این که سی دی کی بازی را خریداری کنند یا بازی را به صورت مستقیم بخرند، دچار تردید و سردرگمی شده اند. تفاوتی بین خرید سی دی کی بازی فیفا 21 با خرید مستقیم بازی وجود ندارد. تنها تفاوت موجود در این دو میزان هزینه و قیمت محصول می باشد. چرا که سی دی کی ها دارای قیمت جهانی و ثابت هستند. پس به نسبت گران تر از خرید مستقیم بازی است. خرید مستقیم بازی بر حسب قیمت روز محاسبه می شوند و پایین تر و مناسب تر هستند. شما هر کدام را که انتخاب کنید، شامل گارانتی و پشتیبان آنلاین خواهید شد.

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سی دی کی بازی FIFA 21”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *