?
آموزش و نحوه خرید از سایت

سی دی کی بازی Planets Under Attack

تحویل اکسپرس
گارانتی مادام
پشتیبانی آنلاین
بهترین قیمت کشور
بازی با ریجن مورد نظر شما
ضمانت اصلی و اورجینال بودن لایسنس

در این عنوان یک اثر استراتژیکی بوده که شرکت Targem Games آن را توسعه بخشید و کمپانی TopWare Interactive نیز در سال 2012 به انتشار آن پرداخت. در این عنوان شخصیت‌های مختلفی وجود دارند که به نبردهای فضایی می‌پردازند. خرید سی دی کی بازی Planets Under Attack هم اکنون در همین صفحه در دسترس است.

گیم پلی در بازی Planets Under Attack

در گیم پلی این بازی جهت حمله به سیارات باید پیش از آن کاوشی داشته و اطلاعاتی کسب کنید. آیا سیاره موردنظر غنیمت لازم را دارد یا خیر؟ سپس به آن حمله کرده و غنیمت‌های بدست آمده را برای سیاره خود جمع آوری خواهید کرد. هر چه در نبردها بیشتر پیروز شوید، سیاره بیشتری را تصاحب خواهید کرد. سپس با آنها به منابع بزرگ مالی دست پیدا خواهید کرد و این در نوع خود یک موفقیت است.

دشمنان بیگانه همیشه در کمین بوده و باید مراقب باشید تا این دشمنان به سیارات شما حمله نکرده و به دفاع از سیارات خود بپردازید. از ویژگی‌های کلیدی بازی Planets Under Attack باید به گرافیک قابل قبول، تنوع گیم پلی و محیط، چالش گیم پلی و سطوح مختلف اشاره کرد. اگر از علاقمندان به بازی‌های استراتژیکی هستید، قطعا این محصول شرکت Targem Games و TopWare Interactive که برای کنسول‌های نسل هفتم و رایانه شخصی منتشر شد، نظر شما را جلب خواهد کرد.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سی دی کی بازی Planets Under Attack”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *