?
آموزش و نحوه خرید از سایت

سی دی کی بازی Killing Floor 2

  • پلتفرم: استیم
  • خرید مستقیم استیم
  • ریجن: ترکیه
تحویل اکسپرس
گارانتی مادام
پشتیبانی آنلاین
بهترین قیمت کشور
بازی با ریجن مورد نظر شما
ضمانت اصلی و اورجینال بودن لایسنس

این بازی در سبک شوتر اول شخص است که توسط Tripwire Interactive ساخته و منتشر شد. بعد از مدتی توسط Saber Interactive پشتیبانی از آن ادامه پیدا کرد. نسخه دوم دنباله‌ای برای نسخه اول بوده که سال 2009 منتشر شد. نسخه دسترسی زودهنگام این بازی در آوریل 2015 برای رایانه شخصی دردسترس قرار گرفت و سال 2016 هم نسخه کنسولی ارائه شد. استودیو  Tripwire بازی را با موتورگرافیکی آنریل انجین 3 شرکت اپیک گیمز توسعه داد. با خرید سی دی کی بازی Killing Floor 2 و یا خرید کد اورجینال بازی Killing Floor 2 ایکس باکس محدودیت ها را حذف کنید.

بازی Killing Floor 2

نسخه دوم با حفظ هسته نسخه اصلی و افزودن برخی المان جدید به گیم پلی، تجربه بهتری رقم زند. در بازی Killing Floor 2 که سبک اکشن ترسناک زامبی محور محسوب می‌شود، داستانی دارک را شاهد هستیم. داستانی که در یک کشور اروپایی رخ می‌دهد و طبق آن یک ویروس کشنده کل کشور را دربرمی‌گیرد. سایر کشورها دیگر ارتباطی با کشور مورد اشاره پیدا نکرده و این کشور به یک خرابه با موجوداتی خطرناک تبدیل می‌شود.

شما در این بازی شوتر اول شخص باید به نابودی زامبی‌ها بپردازید و منشا گسترش ویروس را بیابید و آن را از بین ببرید. گیم پلی Killing Floor 2 بسیا تماشایی بوده به شکلی که شما با سلاح سرد و گرم به نابودی زامبی‌ها پرداخته و آنها را سلاخی می‌کنید. نکته جالب دیگر وجود 90 انیمیشن کشتن زامبی است و با نابودی هر یک این انیمیشن‌ها را می‌توانید مشاهده کنید.

از نظر طراحی گرافیکی بازی Killing Floor 2 قابل قبول بوده و می‌تواند رضایت بازیکنان را جلب کند. البته در زمینه فنی و تکسچر شاید چندان موردتوجه قرار نگیرد. اگر یک گیمر شیفته عناوین اکشن و ترسناک هستید، Killing Floor 2 همان بازی است که بدنبال آن هستید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سی دی کی بازی Killing Floor 2”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *