?
آموزش و نحوه خرید از سایت

کد اورجینال بازی Mirror’s Edge Catalyst ایکس باکس

۴۴۳,۰۰۰ تومان

کد اورجینال چیست
تحویل اکسپرس
گارانتی مادام
پشتیبانی آنلاین
بهترین قیمت کشور
بازی با ریجن مورد نظر شما
ضمانت اصلی و اورجینال بودن لایسنس

بازی Mirror’s Edge Catalyst یک اثر اکشن اول شخص ماجراجویی سکوبازی بوده که استودیو دایس با موتورگرافیکی فراسبایت آن را توسعه داد. عنوانی که در سال 2016 برای پلتفرم‌های مختلفی از جمله کنسول و رایانه شخصی در دسترس قرار گرفت. این عنوان جدیدترین نسخه سری بازی‌های Mirror’s Edge شرکت EA محسوب شده که توانسته موردتوجه قرار گیرد. کد بازی اورجینال Mirror’s Edge Catalyst ایکس باکس در همین صفحه در دسترس است.

بازی Mirror’s Edge Catalyst ایکس باکس

شخصیت اصلی بازی یک زن به نام Faith Connors است. شما باید برای یافتن دشمنان به مناطق مختلفی سفر کنید. دنیای بازی ترکیبی از رنگ‌های روشن سفید، زرد، قرمز بوده که جلوه خاصی از نظر گرافیک هنری به وجود آورده است. پس میتوان آن را از نظر گرافیکی تحسین کرد. شما یک زن پارکورکار حرفه‌ای هستید و در اوج ساختمان‌های بلندمرتبه به این ساختمان و آن ساختمان رفته تا بتوانید ماموریت‌ها را سپری نمایید.

چاشنی مبارزات شبیه به کاراته و فعالیت‌های پارکور، موجب شده تا این بازی به شدت سرگرم کننده و خاص باشد. در این عنوان خبری از سلاح گرم نیست و تنها در موارد خاصی می‌توانید آن را به دست گیرید. داستان در شهری به نام شهر شیشه‌ای جریان دارد. شهری که در آینده بوده و مملو از آسمان‌خراش‌هایی با نمای شیشه است. در لایه‌های درونی این شهر ماجراهایی نهفته است که شما باید به کشف آن بپردازید.
اگر علاقمندان به تجربه یک اثر خاص با گرافیک هنری چشم نواز هستید، با خرید کد اورجینال بازی Mirror’s Edge Catalyst این لحظات را به خود هدیه دهید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کد اورجینال بازی Mirror’s Edge Catalyst ایکس باکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *