?
آموزش و نحوه خرید از سایت

سی دی کی بازی Day Of Dragons

  • پلتفرم: استیم
  • خرید مستقیم استیم
  • ریجن: آرژانتین
تحویل اکسپرس
گارانتی مادام
پشتیبانی آنلاین
بهترین قیمت کشور
بازی با ریجن مورد نظر شما
ضمانت اصلی و اورجینال بودن لایسنس

بازی Day Of Dragons، یکی از عناوین مستقل که در سبک سندباکس و بقا بوده که شما را وارد یک دنیای دیگر در بازی های ویدئویی می کند. در این بازی شما یک اژدها کوچکی هستید و باید در دنیای اژدها بخورید، بیاشامید و بزرگ شوید تا بتوانید با دیگر اژدها به نبرد بپردازید. برای آنکه یک بازی بدون محدودیت را با آیتم های بهتر و بیشتر بازی کنید پیشنهاد می شود حتما سی دی کی بازی Day Of Dragons را از سایت گیفت کارت گو خریداری نمایید. توجه داشته باشید این بازی توسط شرکت  Beawesome Games توسعه یافت و منتشر شده است. همچنین تنها برای رایانه شخصی در دسترس خواهد بود و پلتفرم دیگری ندارد.

بازی Day Of Dragons

دنیای اژدها بسیار بی رحم است و شما باید در این محیط رشد و نمو پیدا کنید. دنیایی که به سادگی نمی‌توانید رشد کنید و چالش‌هایی وجود دارد که برای رسیدن به موفقیت در بازی باید تمام آنها را پشت سر بگذارید. در این بازی می توانید حالت چند نفره را تجربه کنید در این میان برخی از موجودات بازکنان دیگر هستند و برخی دیگر هوش مصنوعی که شما با آنها همبازی هستید.

همانطور که گفته شد این بازی سندباکس، شما را در قالب یک اژدها تازه از تخم بیرون آمده نشان می‌دهد و از همان ابتدا باید مراقب اژدها باشید تا بزرگ شوید. در طی مراحل بازی اژدها دشمن که بیشتر آنها بسیار قدرتمند هستند، سر راه شما سبز خواهند شد. خونسردی خود را حفظ کرده و به نابودی آنها مشغول شوید و اجازه ندهید مانع از رشد و نمو شما شوند. گذشته از ویژگی های هیجان انگیز در بازی، باید به گرافیک قابل توجه و صداگذاری دقیق این عنوان هم اشاره کرد. اگر علاقمند به دنیای اژدها هستید، تجربه بازی Day Of Dragons می‌تواند برای شما لذت بخش باشد و سراسر سرگرم کننده، زیرا باید به مراقبت از اژدها بپردازید تا به یک جانور درنده تبدیل شود. با خرید سی دی کی بازی Day Of Dragons وارد دنیای اژدها شوید و در کاراکتر اژدها پرواز کنید، شنا کنید، یورتمه سواری کنید و رفته رفته بزرگ و بزرگ تر شوید. در بزرگسالی رازی را کشف خواهید کرد که شما را قوی تر می کند.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سی دی کی بازی Day Of Dragons”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *