?
آموزش و نحوه خرید از سایت

سی دی کی بازی ILL

تحویل اکسپرس
گارانتی مادام
پشتیبانی آنلاین
بهترین قیمت کشور
بازی با ریجن مورد نظر شما
ضمانت اصلی و اورجینال بودن لایسنس

عناوین ترسناک همیشه طرفداران خاص خود را دارند به طوری که در چند سال اخیر شاهد افزایش تعداد این سبک بازی‌ها بوده ایم. اگر شما هم به چنین عناوینی علاقه مند هستید، سی دی کی بازی ILL را خریداری و از دنیای این بازی لذت ببرید. یکی از بازی‌ها که در این سبک قرار می‌گیرد و اثری مستقل هم محسوب می‌شود، بازی ILL استودیو Team Clout است. این عنوان داستان سرراستی داشته و بازیکنان با پیچیدگی خاصی رو به رو نیستند. بنابراین اگر از علاقمندان سرسخت بازی های ترسناک هستید، ILL همان گزینه مناسب برای شماست. البته علاوه بر سی دی کی در سایت گیفت کارت گو کد اورجینال این بازی برای ایکس باکس نیز ارائه می شود که در صورت تمایل می توانید آن را از اینجا خریداری نمایید.

گیم پلی هیجانی بازی ILL

این بازی با موتورگرافیکی آنریل انجین 5 ساخته شده و از گرافیک واقع گرایانه بهره می‌برد. همین امر موجب شده تا تجربه گیم پلی بازی ILL بسیار واقعی به نظر رسیده و ترس بیشتری القا کند. از آنجایی که استودیو روسی Team Clout آن را با آنریل انجین 5 توسعه داده، پس باید انتظار گرافیک بسیار بالایی از این عنوان داشته باشید. افکت‌های نورپردازی و قابلیت‌هایی نظیر Ambient Occlusion در بازی ILL بسیار گیرا است.

تیم توسعه بازی ILL سعی کردند در ساخت این عنوان از نسخه اول و دوم سری بازی‌های رزیدنت اویل الگوبرداری زیادی داشته باشند. این موضوع بیشتر در سبک و فضاسازی محیط ILL به خوبی دیده می شود. هنگامی که شاهد چنین الگوبرداری هستیم و در کنار آن گرافیک چشمگیری هم مشاهده می‌کنید، این عنوان به یک بازی ترسناک فوق العاده تبدیل می‌شود. هیولاها طراحی ترسناکی دارند و جزئیات به خوبی در آنها به کار گرفته شده است به طوری که تمام ویژگی های ترسناک در آنها گنجانده شده است. با سی دی کی بازی ILL محدودیت ها کنار رفته و دنیایی واقعی پیش روی شما خواهد بود.

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سی دی کی بازی ILL”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *