?
آموزش و نحوه خرید از سایت

سی دی کی بازی The Gunk

  • پلتفرم: استیم
  • خرید مستقیم استیم
  • ریجن: ترکیه
تحویل اکسپرس
گارانتی مادام
پشتیبانی آنلاین
بهترین قیمت کشور
بازی با ریجن مورد نظر شما
ضمانت اصلی و اورجینال بودن لایسنس

جهت خرید سی دی کی بازی The Gunk از سایت گیفت کارت گو از همین صفحه می توانید اقدام کنید. بازی The Gunk در سبک اکشن و ماجراجویی که توسط استودیو سوئدی Image & Form توسعه یافته است. این استودیو وظیفه ساخت بازی SteamWorld را نیز برعهده داشت. عنوان مورد اشاره یک اثر پازل نقش آفرینی بوده که در برابر دشمنان ترسناک قرار گرفته و برای رهایی از این دشمنان باید به حل پازل‌های سختی بپردازد.

داستان و گیم پلی بازی The Gunk

شخصیت اصلی بازی به نام Rani دارای سلاحی منحصربفرد برای از بین بردن برخی موجودات از جمله نمونه‌های سیاه رنگ است. شما در بازی شاهد مناطق مختلفی از جمله جنگل‌ها، دره‌ها و غارهای وسیع هستید که همگی به وسیله یک نوع انگل سیاه رنگ احاطه شده اند. در واقع شما نقش شخصیتی را برعهده دارید که وظیفه دارد به پاکسازی دنیا بپردازد و آن را از وجود هر نوع موجود آلوده‌ای پاک سازد. بنابراین سلاح همراه شما هم در جهت پاک سازی به کار گرفته خواهد شد.

زاویه دوربین در بازی The Gunk سوم شخص بوده و گیم پلی ساده اما تماشایی، موسیقی متن شنیدنی و داستانی جالب را در خود جای داده است و برای کسانی که به دنیای بازی هایی با عناوین پازل علاقه دارند، میتواند گزینه مناسبی بوده و نظر چنین افرادی را جلب کند. گذشته از آن سابقه درخشان Image & Form در توسعه چنین عناوینی ثابت کرده که باید به تجربه بازی The Gunk پرداخت.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سی دی کی بازی The Gunk”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *