?
آموزش و نحوه خرید از سایت

سی دی کی بازی Wronged Us

تحویل اکسپرس
گارانتی مادام
پشتیبانی آنلاین
بهترین قیمت کشور
بازی با ریجن مورد نظر شما
ضمانت اصلی و اورجینال بودن لایسنس

بازی Wronged Us یک عنوان ترسناک از استودیو تازه تاسیس Delusional بوده که اثری مستقل را به بازیکنان ارائه داده است. اگر از علاقمندان سبک ترس و هیجان باشید، قطعا تجربه Wronged Us برای شما لذت بخش خواهد بود. با خرید سی دی کی بازی Wronged Us هیجانی چند برابر را تجربه خواهید کرد.

داستان در بازی Wronged Us

داستان Wronged Us برگرفته از سایلنت هیل و رزیدنت اویل بوده و در یک شهر کوچک اتفاق می‌افتد. به شکلی که بازیکنان وارد یک شهر متروکه شده که در آن باید به حل پازل‌هایی بپردازند. در طی رفع مشکلات و حل پازل با موارد ترسناکی رو به رو خواهند شد که باید از پس آنها بربیایند. بازی Wronged Us را می‌توان یک عنوان جهان آزاد هم به شمار آورد زیرا بازیکن آزادی عملی داشته و در یک دنیای کاملا آزاد میتواند به  گشت و گذار بپردازد.

تیم توسعه این بازی آن را براساس بازی معروف سایلنت هیل ساخته تا بتواند بازیکنان را در جای خود میخکوب کند. این عنوان با موتورگرافیکی قدرتمند و واقع گرایانه آنریل انجین توسعه یافته تا بازیکنان ترس را بیشتر احساس کنند. طراحی محیط آن برگرفته از بازی دارک سولز بوده و داستانی شبیه به سایلنت هیل و گیم پلی نزدیک به رزیدنت اویل را برای بازیکنان رقم می‌زند. اگر قصد دارید یک بازی سراسر هیجان و ترسناک را تجربه کنید، حتما سی دی کی بازی Wronged Us را از گیفت کارت گو تهیه کرده و از آن لذت ببرید. چرا که این عنوان همان بازی است که می تواند رضایت شما را به دست آورد.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سی دی کی بازی Wronged Us”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *